۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱

در دو سال گذشته؛

۲۲۰ مدرسه در مناطق کمتر توسعه‌یافته لرستان ساخته شد

۲۲۰ مدرسه در مناطق کمتر توسعه‌یافته لرستان ساخته شد

خرم‌آباد - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: در دو سال گذشته، ۲۲۰ مدرسه در مناطق کمتر توسعه‌یافته لرستان ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی خرم‌آبادی در نشست هم‌اندیشی خیرین مدرسه‌ساز در سخنانی، اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند که علاوه بر نقش آنها در عمران و آبادانی کشور، تأثیرات مثبت آنها به‌عنوان الگو برای دانش‌آموزان اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به ساخت یک باب مدرسه در مسکن مهر شمال شهر خرم‌آباد، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری خیرین ساخت ۲۲۰ مدرسه در دو سال گذشته به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته لرستان ساخته شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان، گفت: بر اساس سیاست دولت سیزدهم، مجمع خیرین با همکاری نوسازی مدارس استان، تمرکز خود را روی مناطق محروم استان گذاشت.

خرم‌آبادی، یادآور شد: باتوجه‌به توسعه شهر خرم‌آباد به‌ویژه در شمال خرم‌آباد و تقاضای اهالی با درنظرگرفتن تعداد دانش‌آموز، مکان‌یابی و پیگیری برای ساخت مدرسه در حال انجام است.

وی با اشاره به ساخت مستند تلویزیونی ساخت مدارس تحت عنوان «میراث ماندگار»، افزود: خیرین در امر مدرسه‌سازی کوتاهی نکردند، این رسالت تشویق و احترام را باید به تصویر بکشانیم و این فرهنگ خیرخواهانه را رواج دهیم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان به نقش بی‌بدیل زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و افزود: در استان لرستان بانوی خیر مدرسه یار وجود دارد که تا کنون توانسته است مدارس قابل‌توجهی را در استان بسازند.

کد خبر 6252674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha